Under the moon

2 april 2018 - Commewijne, Suriname

IMG_6568 _MG_5402IMG_5364

Afgelopen weekend was weer een weekend om nooit te vergeten, wij verbleven aan de Suriname rivier met een groep waar wij afgelopen tijd vaker mee hadden afgesproken. Deze groep bestaat uit voornamelijk Surinamers en een paar Nederlandse artsen. Een toffe groep en wij maken met hun altijd wel wat mee! Ook dit weekend , want wij verbleven dus in een huis van een van hun. Deze plek was erg mooi en overdag konden wij daar zwemmen en relaxen, in de avond kwamen we op het idee om alle lichten uit toen op dat terijn zodat wij de zonsondergang goed konden zien. Dit was een top idee want hierdoor konden wij de zonsondergang prachtig zien, en zodra de zon onder ging kwam de maan tevoorschijn. Deze maan was zo vel dat wij de hele nacht zonder licht buiten hebben gezeten. Op matrassen onder de maan en onder de sterren hebben wij de hele nacht gekaart en gekletst over van alles en nog wat. Op een gegeven moment was het opeens 05:30 , toen zijn wij maar snel gaan slapen. De volgende ochtend werden we wakker gemaakt door kids die daar ook woonde. vervolgens hebben wij daar nog met zijn alle de hele dag gerelaxt. Weer een top weekend was dit !